Suojelijan tervehdys

Tuottava Idea suojelija on Kotipizza Groupin toimitusjohtaja Tommi Tervanen.

Tommi Tervasen tervehdys:

”Yrittäjyys on minulle sydämen asia, ja siksi onkin kunnia toimia Tuottava Idea -kilpailun suojelijana. Haluan lisätä yrittämisen arvostusta, kannustaa aloittelevia yrittäjiä innovatiivisuuteen ja muistuttaa vastuullisuuden merkityksestä liiketoiminnassa. Yrittäminen vaatii rohkeita näkemyksiä ja tekoja, joita näen päivittäin Kotipizza-ketjun franchising-yrittäjien keskuudessa. Jaan mielelläni tätä inspiraatiota kilpailuun osallistuville bisneslupauksille. Odotan innolla tutustumista heidän ideoihinsa.”

 _71A3258

 Kotipizza on tunnettu rohkeudestaan ja vastuullisuudestaan, josta kertoo mm. ensimmäisenä pizzaketjuna maailmassa saatu MSC- ympäristömerkki. Kotipizzan toimii vastuullisesti ja yhtiön missio on tehdä maailmasta parempi paikka pizza kerrallaan. Tuottava Idea – kilpailun suojelijana Tommi haluaa lisätä yrittämisen arvostusta ja korostaa innovatiivisuuden merkitystä yritystoiminnassa. Tuottava Idea -kilpailun tavoitteena on lisätä yrittämisen arvostusta Suomessa sekä tuottaa yhteiskunnalle uusia bisnes ideoita ja nostaa menestystarinoita esille. Uusien innovaatioiden myötä syntyy yritystoimintaa sekä työllisyyttä. Tommi Tervanen on johtamisen ja yrittäjyyden asiantuntija, joka on toiminut Kotipizza Groupin toimitusjohtajana vuodesta 2012. Hän on etsinyt ympäri maailmaa parhaita raaka-aineita jo 25 vuoden ajan. Aikaisemmin Tommi on työskennellyt mm. Keskolla ostajana ja tuotepäällikkönä.

Tämä ”kokovartalotoimari” suhtautuu intohimoisesti johtamiseen, vastuulliseen yrittäjyyteen ja markkinointiin sekä tietenkin ruokaan. Kotipizza-ketjussa on Tommin aikana toteutettu merkittävä konsepti uudistus ja markkinoinnin linja on uusittu kokonaan. Perinteikäs ketju on nostettu pikaruokaketjujen joukosta moderniksi fast casual -konseptiksi, joka panostaa tuoreisiin, vastuullisesti tuotettuihin raaka-aineisiin. Heinäkuussa 2015 Kotipizza Group listautui Helsingin pörssin päälistalle ensimmäisenä suomalaisena franchising-ketjuna. Tommi tunnetaan aktiivisesta viestinnästä eri areenoilla, esimerkiksi hänen Pizzaguy-bloginsa valittiin vuoden yritysblogiksi vuonna 2015.  Hän toimii myös Suomen Franchising-Yhdistyksen hallituksen puheenjohtaja.

 Kotipizza